13 april 2011

Pressfrukost med Yourlife med mera

                                                                                            Bild från finest.se

CHECK OUT mina rööööda läppar.Hahaa jag blir alltid så sugen på färgglatt när jag varit sjuksyrra i hemmet i tre veckor...

Imorse var jag på härlig bloggfrukost på Yogayama med Sveriges bästa magasin Yourlife. Har ni missta den och gillar att läsa- LÄS den!
Det bjöds på så hälsosam frukost att man knappt vågade ta nånting;)
Yourlife lanserade sitt magasin på i-pad, heter det så? Jag har då ingen och har inte riktigt fattat grejen än. Men det kommer väl om 35 år...
Carolina Gynning pratade om sitt liv som konstnär och Ibizaälskare och Amanda Schulman pratade om sitt bloggande...kort och koncist och intressant.
Sen bar det iväg på pressvisningar, sju ställen hann jag med idag och goodiebagsen vägde säkert 20 kilo!!! Tog med mig min enorma jättegigantiska Lexingtonbag och den blev knökfull.
Tack Skugge c/o för frukosten och den finfina goodiebagen med krämer och böcker och annat fint;))

Inga kommentarer: