19 januari 2011

Året 2010 i bilder

I januari åkte vi på vår första skidresa till Hundfjället i Sälen

I januari hade vi också en rolig smått kaotisk fotografering för ett jobb i mama

I februari åkte vi till Helsinki och firade min fina farmor som fyllde 80!

I mars fyllde min dotter Veera 7 år och hade sitt kalas i bowlinghallen

I april gifte sig min syster Sara med sin Mathias i Vallentuna Kyrka

I maj blev vi bjudna av Skugge o c/o en övernatting på Alfons Hotellet i Älvsjö...

I juni fyllde min son Vincent 4år och hade gissa vad? KISSkalas....

I maj åkte jag och Veera på vår årliga Londontripp..

Och så gjorde vi en avstickare till härliga Brighton

I maj hade min syster sin bröllopsfest

 I juli tog min hund Nelly sitt sista dopp i kräftdammen i Klämmesbo

I augusti lämnade Nelly oss för hundhimlen. Sorgen visste inga gränser...Älskade bästa vän. Tack för 13 år tillsammans i vått och torrt, och land och rike runt;))

I augusti åkte vi också upp till Martinniemi och firade ännu en 80-åring; min finaste mormor!

I september mötte jag en de mest intressanta och härliga intervjupersoner; kocken Alex Nilsson!Intervjun var för mama...

Oktober gjorde vi ingenting...i November åkte vi hela familjen till Ras Al Khaimah i Förenade Arabemiraterna. Vi bodde på lyxiga Hilton Spa Resort....

I december var det luciafirande på både skola och dagis. Mina barn var pepparkaksgubbar

Julen firades i Klämmesbo hos svärföräldrarna. Nytt för i år: En okänd tomte som barnen vågade sitt hos!!!

I december fick jag också kramas med en av EMD.killarna, Mathias...

Det gamla året och det nya skålades in hos min syster och familj, i deras sprillans nya hus! GOTT SLUT. verkligen.

Inga kommentarer: