30 augusti 2010

Nya bilden

Hemma igen och magen är full med hämtthai! En härlig början på normalveckan!
Som ni ser har jag bytt bild på bloggen till lite mer höstig...
tänkte följa årstiderna.
Men vilken gigantisk bild- den blir inte mindre vad jag än gör! jag har minskat bilden flera gånger och beskurit den, men den är lika monstuöst stor.
Hur smalar jag av den, nån som vet?
Hälften vore nog, eller hur?
Vad tycker ni om bilden; jag är helt a la naturell med spretiga övervuxna ögonbryn och alla skavanker fullt synliga. Jag kör den linjen nuförtiden.

4 kommentarer:

mia sa...

En underbar höstbild, jag tycker att storleken funkar bra.

Anne-Lie sa...

kanonfin bild, passar höstbloggen :-) Naturligt är jättefint!

Anne sa...

vad har hänt; ni är så vansinnigt dåliga på att kommentera???
Berätta!

Anne-Lie sa...

Lathet enbart och så känner jag mig lite som en stalker när jag ska kommentera. Jag kommenterar när du ber om det :-) men jag gillar din blogg, det vet du!