3 januari 2010

2009; Part Two


JANUARI: Vincent sminkas till Måns i Pelle Svanslös hus i Uppsala.


i januari tar Vinnie på sig peppisdräkten igen, och en prinskrona



FEBRUARI: Jag testar Army Fitness och kan inte gå normalt på en vecka efteråt...Skriver ett reportage om det för Hennes.

I MARS blir Veera 6 år och trollkarlen Mr Dannyman kommer på oväntat besök och knockar hela tjejmaffian på festen!

I MARS kollar vi in mycket bar hud på dansarna i Bounce på Orionteatern. Min syster är superhöggravid och bara dagar från att få sitt andra barn. Hon krockar med magen åt höger och vänster...


APRIL: Jag åker på ett tyst retreat i Sigtuna.


Och testar kosmetisk akupunktur


i slutet av MAJ fyller Mr T 30 år och vi har kalas på verandan.
Alla älskar min maräng med grädde och röda vinbär;)


JUNI: Jag åker till Jönköping och hälsar på hos hv-71 målvakten Stefan Liv.


samma månad invigs vår nya lekplats med ett provåk av "tomten"


Barnen åker till Skansen och fotar fina rumpor...


JUNI: Vincent fyller 3 år och får tårta på sängen


Samma månad döps lille kusinen Oliwer och jag blir gudmor för första gången!


Juni avslutas med midsommarnubben, förstås...SKål!!












1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning :D
Kram / Mia