28 september 2009

Älskar Hollywoodhaggorna

Åh, äntligen en serie i min smak. Hollywoodfruarna! Så fort jag såg trailern innan den drog igång förstod jag att det här var en succé!
Jag har inte förälskat mig i en serie sen The Osbournes.
Men hur fan gör man för att komma ihåg när serien går? Det är mitt dilemma. Jag är ju inte så van vid teve. (Kicken och Noppe gjorde lite suröga idag när jag sa att jag aldrig sett Sommarkrysset där de hade nåt stående inslag)
Så, hur gör ni för att komma ihåg måndag klockan 21?
Idag var det Mr T som ropade in mig till teverummet. För att efter fem minuter välja kudden;)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte sett hollywoodhaggorna, men jag har inte gått miste om att höra om serien.
Alla på jobbet pratar om serien, och då menar jag verkligen alla!
Men jag lyssnade på Anna Anka när hon var med och gästade Rix morgonZoo härom dagen. Hahahaha, hon verkar ju vara en kul prick.
Och inte alls så urblåst som alla mina kollegor och media vill påstå.
Nä du, jag tror hon vet vad hon pysslar med.
/Mia

Anne sa...

Anna Anka säger det de flesta andra bara tänker, eller på sin höjd grymtar hemma i tevesoffan;))